W wyniku intensywnego użytkowania posadzek przemysłowych czasami uszkodzone zostają przejazdy w bramach, pomiędzy halami. Beton w newralgicznych miejscach ulega wykruszeniu, często pojawiają się ubytki i pęknięcia. Naprawy przejazdów pomiędzy halami wykonuje się w możliwie najkrótszym czasie ze względu na konieczność zachowania komunikacji i ciągłość pracy.
Wszystkie niżej wymienione technologie umożliwiają przywrócenie pełnej komunikacji w ciągu zaledwie kilku godzin.
Opis technologii – naprawa przejazdu w bramach pomiędzy halami z użyciem zaprawy szybkowiążącej Rapid Set:
- wykucie uszkodzonego betonu,
- aplikacja szybkosprawnej, mineralnej masy Rapid Set,
- zatarcie powierzchni,
- dodatkowo pielęgnacja wodą przez 1 godzinę.
Opis technologii – naprawy przejazdów pomiędzy halami w bramach z zastosowaniem profilu systemowego typu sinus:
- wykucie uszkodzonego betonu,
- wyrównanie podłoża materiałem Rapid Set,
- zamontowanie stalowego profilu systemowego typu SINUS,
- następnie wypełnienie styku pomiędzy profilem, a posadzką betonową.
Opis technologii – wymiana uszkodzonego odwodnienia liniowego wraz z naprawą krawędzi posadzki betonowej:
- wykucie uszkodzonego koryta odwodnienia liniowego,
- wyrównanie podłoża materiałem Rapid Set,
- zamontowanie nowego koryta odwodnienia liniowego typu AKO,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy nowym korytem, a posadzką betonową – materiał Rapid Set i naprawy przejazdów pomiędzy halami.
O usłudze naprawy i wymianie wypełnienia w dylatacjach skurczowych piszemy >> TUTAJ.